Apa??? Anjing pandu kereta di Malaysia

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Kita chillax sikit hari ni, sambil layan #semputsunday diiringi gambar yang aku dapat hari ni. Mungkin benda ni pelik(tak de la pelik sangat) tapi pemandu anjing. WHAT THE..pelik sangat pemandu Malaysia ni. Layan je lah snap hari ni ok 🙂

Ha ah dah tengok kan, apo le nak jadi dengan pemandu di Malaysia ni. Rasanya boleh dikenakan kompoun kan kalau memandu sambil letak haiwan di depan. Benda macam ni tak boleh ambil remeh, kemalangan nanti jadinya. So fikir-fikirkanlah apa nak boleh buat kalau pemandu macam ni. Apa pun tak boleyy~ hehehe..

Syahril Hafiz :Pengasas blog SyahrilHafiz.com. Seorang Ex-petani & web enthusiast yang bercucuk tanam di laman maya. Jika anda ingin upah blogger untuk produk laku keras anda hubungi saya di halaman Pengiklanan. Biodata penuh tentang Penulis

Lihat Komen (28)

1 2 3