Lain- Lain

Blog aku dah OK!!!

Salam semua. Korang pelik kan kenapa semua error dan kembali pada asal tema aku. Ok disini aku nak minta maaf…

World Without IT is Empty

Salam semua. Sebelum aku mula dengan kata kata. Selamat datang semua ke blog bertemakan ciri2 hitam putih dan kelabu ini.…

Apa kes pakai Ubuntu?

Salam semua. tajuk untuk entri aku kali ini adalah " Apa kes pakai Ubuntu" . Sebelum tu ini hanyalah pandangan…

Snap ape nie???

Salam semua..snap snap snap. Hari ini aku dah selesaikan semua segala jenis pendaftaran di POLISAS. So lepas ini dah mula…

Kenapa berblog,Syok sendiri ke?

Assalamualaikum semua. Pertama sekali kalau entri ini terkasar bahasa, minta maaf banyak2 yerk. Hari ini aku nak kongsikan renungan aku …

Gunung Jerai Misteri!

Assalamualaikum semua. Hari ini aku nak mencoret pulak kenapa korang patut lawat Kedah, "Negeri Kedah Sejahtera". Ok kalau salah satu…

Oh Tidak! Makin Suka Aku

Salam semua. "Makin suka aku" korang tawu tak suka aku pada siapa.  Pada blog ini la,^_^, Macam ini ceritanya, aku…